Sagunt realitza tractaments de desinfecció d'autobusos i reforça la seua neteja

Esta acció es troba dins del decàleg de mesures que ha posat en marxa l'Equip de Govern per frenar els contagis en el nostre municipi
Imagen 1Imagen 2
L'Ajuntament de Sagunt està duent a terme diferents tractaments de desinfecció d'autobusos i reforç de la seua neteja. Esta actuació va destinada a destruir i inactivar el coronavirus COVID-19. Esta acció està dins del decàleg de mesures que ha posat en marxa l'Equip de Govern per frenar els contagis en el municipi.

Segons el regidor de Mobilitat Urbana, Javier Raro, «tots els autobusos són desinfectats diàriament, l'empresa ens ho va traslladar des del primer moment i estem seguint els treballs que fan tots els dies».



 
Així mateix, l'Ajuntament de Sagunt recorda que el servici d'autobusos s'ha vist limitat a un aforament del 50% de la seua capacitat. «AVSA s'ha compromés a prestar un servici que no porte més del 50% de capacitat en els autobusos en cap moment. Encara que per sort o per desgràcia este és un problema que no estem tenint perquè, excepte el dilluns al matí, la demanda ha caigut i en cap cas estem veient autobusos que estiguen ocupats en més d'un 20 o 25% de la seua capacitat», ha assenyalat Raro.

Pel que fa a l'horari d'autobusos, l'empresa AVSA i l'Ajuntament de Sagunt, han fixat una sèrie d'horaris per al Servei Urbà de Viatgers, mentre dure l'estat d'alarma. D'una banda, la línia 102 (directa Sagunt-el Port de Sagunt) prestarà, de dilluns a divendres, servici de dissabtes, amb una expedició extra per sentit a les 6.50 hores. A més els dissabtes es prestarà servici de diumenges i festius. D’altra banda, les línies 1 (Urbà Sagunt) i 2 (Urbà el Port de Sagunt) prestaran servici en l'horari habitual, finalitzant a les 15.30 hores.

Pel que respecta a la línia de ‘Bus de Nit’ esta no es prestarà mentre dure la situació actual. Tota la informació i qualsevol modificació es pot veure en les webs: http://www.avsa.es i http://www.suvsagunto.es.

En este sentit, el regidor delegat de Mobilitat Urbana ha assenyalat que «hem intentat buscar els horaris que s'adeqüen a la demanda dels ciutadans, sobretot, garantint l'arribada als centres sanitaris, però evidentment es reduixen perquè la demanda ha caigut substancialment».

Finalment, respecte a la línia interurbana 115 (el Port de Sagunt-Sagunt-València), de competència autonòmica, des de Mobilitat Urbana informen que els horaris que es prestaran seran: de dilluns a divendres es realitzarà servici de dissabtes i els dissabtes es prestarà servici de diumenges i festius. «Destacar que es permetrà que en els autobusos de la línia 115 pugen viatgers que vulguen fer trajectes urbans dins de la localitat» ha conclòs Javier Raro.