La Policia Local i Aigües de Sagunt actuen per a detectar connexions il·legals d'aigua a la ciutat
Amb este treball coordinat s'han aconseguit regularitzar un 28 % dels enganxaments fraudulents a la xarxa municipal


La segona plantació serà el dissabte 7 de novembre a la platja d’Almardà que, a diferència de la del Port de Sagunt, és de pedra i on també, des de fa anys, la Colla Verda treballa per millorar la seua biodiversitat. Finalment, la tercera plantació està programada per al dissabte 19 de desembre a la platja de Corinto. Concretament, a les Cases de Queralt, on la Colla Verda va començar en 2018 a construir una nova duna amb resultats satisfactoris fins ara.
Estes tres plantacions a la vora de la mar arrancaran a les 10.30 hores i per participar, degut a l’actual context de la Covid19, cal inscripció prèvia. Tota aquella persona interessada en participar-hi pot enviar un correu a agromorvedre@gmail.com, les places són limitades. En el correu de confirmació de la reserva es rebrà el protocol sanitari que s’haurà de complir durant cada voluntariat i una sèrie de recomanacions i bones pràctiques. Per respecte a la resta de voluntàries i voluntaris, des de la Colla Verda es fa un crit a la responsabilitat en el compliment del protocol. Entre altres mesures, s’haurà de portar mascareta, a ser possible reutilitzable per reduir la petjada ecològica de cada plantació.
Amb este treball coordinat s'han aconseguit regularitzar un 28 % dels enganxaments fraudulents a la xarxa municipal
La mostra d'Antonio García es pot visitar en el Centre Cultural Mario Monreal fins al 31 de gener
El disseny per a enguany, obra d'Ana Guimarás, incorpora elements del modernisme i l'art déco, moviments artístics predominants en els primers anys de la festa a Sagunt