Sagunt dona la benvinguda a la II Setmana de la Ciència traient la divulgació al carrer
La jornada Ciència al carrer reunix este dissabte en el pantalà a experts i ciutadania amb estands, xarrades, exhibicions i panells informatius
Respecte al turisme nacional, el municipi manté el turisme de proximitat, encara que s'aprecia un important augment dels turistes procedents de Castella i Lleó i Madrid
Sagunt torna a ser triat com una de les destinacions preferents a la Comunitat Valenciana durant el mes de juliol. Cal destacar l'augment de turistes estrangers respecte a l'any anterior, especialment de turistes francesos, alemanys i anglesos, fregant les xifres que existien prèvies a la pandèmia.
Respecte al turisme nacional, el municipi manté el turisme de proximitat, encara que s'aprecia un important augment dels turistes procedents de Castella i Lleó i Madrid, destinacions on la delegació de Turisme de l'Ajuntament de Sagunt ha assistit durant este any a fires promocionals i ha treballat en diferents workshops.
La regidora de Turisme, Natalia Antonino, ha destacat que «el nostre municipi seguix present com a primera opció per al turisme internacional després de la tornada a la normalitat, igual que mantenim fidedignament el turisme nacional, això és una notícia positiva que ens ajuda a continuar treballant per oferir al turista el millor producte».
Cal destacar l'aposta clara per la digitalització que està realitzant el departament de Turisme, la qual cosa està permetent que el turista puga realitzar diferents tràmits com reservar visites guiades o conéixer tots els esdeveniments, festes, activitats, etc. a través de la web o mitjançant codis QR.
En general, en les estadístiques s'estan introduint noves variables, gràcies a la digitalització esmentada, la qual cosa aporta unes noves dades i uns perfils diferents que ens ajuden a programar el treball anual, totes estes novetats són fruit del treball realitzat en DTI (Destinació Turística Intel·ligent).
Quant a les demandes, destaca la informació sol·licitada sobre turisme cultural, platja, oci, esdeveniments festius i culturals, transport, allotjament, etc. També s'està consolidant l'oferta comarcal i de voltants, prova d'això és l'èxit de les visites guiades gratuïtes que s'estan realitzant pel Camp de Morvedre. Les persones interessades poden consultar tota la programació i inscriure's en la web: www.morvedreturismo.es i consultar l'oferta local en www.saguntoturismo.com
La jornada Ciència al carrer reunix este dissabte en el pantalà a experts i ciutadania amb estands, xarrades, exhibicions i panells informatius
Es tracta d'unes obres amb un import de licitació de més de 340.000 euros (IVA inclòs)
Cecilia Rodrigo, filla del mestre Rodrigo, impartirà hui la conferència “Joaquín Rodrigo, un insigne compositor valencià”