La Regidoria d'Igualtat forma a les Forces i Cossos de Seguretat de l'Estat en matèria de violència de gènere
Agents de Policia Local, Policia Nacional i Guàrdia Civil assistiran a un curs que es desenvolupa del 9 al 12 de juny
La nova edició, que tindrà lloc el 27 de novembre en el Casal Jove, tracta el feminisme a partir del protagonisme de les dones en lliuraments audiovisuals, així com amb diverses activitats com jocs i tallers
Després de l'èxit de l'edició celebrada en Halloween, torna el programa d'oci alternatiu juvenil ‘Lluna Plena’ dissabte que ve, 27 novembre, de 17.30 a 20.30 hores. L'activitat, que està dirigida a jóvens de 14 a 18 anys i tindrà lloc en el Casal Jove del Port de Sagunt, està organitzada pel departament de Joventut i Infància de l'Ajuntament de Sagunt.
Esta nova edició tracta el protagonisme de les dones en certs lliuraments audiovisuals amb futurs «alternatius i difícils», on a la dona li toca jugar un paper de lideratge «rar» en esta mena de productes cinematogràfics. A visibles nous models de societat en els quals les dones tenen nous papers que assumir, quasi sempre amb la idea del feminisme com a rerefons, tal com s'ha explicat des del departament de Joventut.
En este sentit, les activitats oferides pels i les jóvens corresponsals giren entorn d'este tema amb un joc basat en la pel·lícula de Los Juegos del hambre, un taller d'autodefensa feminista, un taller de decoració de Tote bag (amb motius basats en la igualtat de gènere). A més, els videojocs com Street fighter amb personatges femenins, jocs de taula, i resta d'activitats com futbolí, ping pong, dards, billar, etc. tindran un gran protagonisme i acolliran la temàtica feminista.
Per a participar en ‘Lluna Plena’, les i els interessats hauran d'acudir al Casal Jove per a registrar-se. No obstant això, per al taller d'autodefensa i Los Juegos del hambre, hauran d'inscriure's enviant un missatge directe a l'Instagram de @Jovesagunt. Totes les activitats són gratuïtes i han sigut programades per les i els propis jóvens.
Agents de Policia Local, Policia Nacional i Guàrdia Civil assistiran a un curs que es desenvolupa del 9 al 12 de juny
Així mateix, es reduirà en la mesura que siga possible la subcontractació amb empreses privades
A més, en el Ple ordinari de juny es va acordar que les Comunitats Autònomes aporten un 25 % extra per a cofinançar esta política