‘Rutes Saludables’ torna amb una eixida a València el 18 de novembre
Les inscripcions per a esta activitat de la Regidoria de Serveis Socials finalitzen el dia 13

El passat cap de setmana, el programa municipal d'activitats en la naturalesa, Alternatura, va organitzar una ruta per la Serra de Gredos amb un total de 30 senderistes. Un recorregut per la localitat de Navarredonda de Gredos, cap més alt de la província d'Àvila, per la seua alçària de 1.523 m i el seu entorn.
Els trenta senderistes que van participar en la ruta, durant el dissabte i el diumenge, van poder conéixer, en companyia de dos guies, la plataforma de Hoyos del Espino, la ruta circular que tanca la Laguna Negra de Gredos, el Refugio del Rey i el Puerto de Candeleda. A més de visitar monuments històrics, com el castell de Barco d'Àvila i també gaudir del mirador estel·lar per a fer una observació astronòmica i astrofotografia del cel de Gredos que, en l'actualitat, atresora el certificat de Starlight (cel net de contaminació lumínica i atmosfèrica).
Així mateix, durant el diumenge va tindre lloc la ruta per la cara Sud de Gredos; a través de la calçada romana que va des del Puerto del Pico a Cuevas del Valle. Un recorregut còmode d'aproximadament 4 km de baixada fins al poble de Cuevas del Valle, on els senderistes van poder vagarejar pel típic poble de Valle del Tiétar, per a posteriorment finalitzar a Arenas de San Pedro i tornar fins a Sagunt.

Les inscripcions per a esta activitat de la Regidoria de Serveis Socials finalitzen el dia 13
El jurat de ‘El somriure més bonic de Sagunt’ tria els negocis que seran premiats en la gala del 20 de novembre
Prop de 18.000 persones han passat per la fira per a informar-se sobre les diferents destinacions turístiques de la província