Trobada de Floklore Valencià en la Glorieta i la Casa Municipal de Cultura

Música, balls i cançons tradicionals valencianes protagonitzaran aquest diumenge, 23 d'octubre, en els dos nuclis de població
Imagen 1
 
La Diputació de València i la Federació de Folklore de la Comunitat Valenciana, en col·laboració amb l'Ajuntament de Sagunt, han organitzat una Trobada de Folklore Valencià, que se celebrarà a Sagunt diumenge que ve, 23 d'octubre.
 
Les actuacions amb música, balls i cançons tradicionals valencianes, es desenvoluparan al matí, a partir de les 10.30 hores, en el Terraet de la Glorieta, i a la vesprada, des de les 18.30 hores, en la Casa Municipal de Cultura (c/ Progrés).
 
 

Inaugurada la Setmana per la Salut Mental

14 d’octubre 2025

La programació, organitzada per la Regidoria de Serveis Socials amb motiu del Dia de la Salut Mental, continua fins al divendres i inclou teatre, art i una xarrada