L'Ajuntament de Sagunt reconeix la trajectòria esportiva de la gimnasta local Claudia Guzmán
L'esportista saguntina es retira de la gimnàstica als 26 anys amb 7 medalles nacionals
Serà el divendres 10 de maig a les 17 hores i comptarà amb la participació d’Erick Pescador
L'Ajuntament de Sagunt, a través de la regidoria de Joventut i Infància, i en col·laboració amb l'àrea d'Igualtat, presenta una oportunitat única per a la reflexió i el diàleg sobre qüestions de gènere amb dos xarrades amb Erick Pescador. La xarrada oberta al públic serà el divendres 10 de maig a les 17 hores al Casal Jove del Port de Sagunt i està destinada a persones d'entre 12 i 30 anys.
La primera sessió serà pel matí, a les 11 hores, per al grup de Joop i algun grup dels IES. La segona, nomenada “Els homes davant dels canvis de les dones”, a la vesprada, a les 17 hores per a tot aquell que vulga participar, amb entrada lliure i gratuïta, sense ser necessària inscripció prèvia.
Esta xarrada és part de les activitats destinades a promoure la consciència de gènere i la igualtat d'oportunitats entre les persones jóvens de la ciutat. A més, abordarà temes rellevants com la promoció de comportaments sans i respectuosos entre gèneres, amb l'objectiu de fomentar una cultura de convivència basada en la igualtat i el respecte mutu.
Per a més informació sobre l'esdeveniment, es pot visitar la web www.saguntjove.es, o contactar amb la regidoria de Joventut i Infància a través del telèfon 962683439 o el correu electrònic joventut@aytosagunto.es.
L'esportista saguntina es retira de la gimnàstica als 26 anys amb 7 medalles nacionals
El Teatre Romà acull l’adaptació de Los cuernos de don Friolera, dirigida per Ainhoa Amestoy
El Ple va aprovar dijous una moció en què condemna les pintades xenòfobes en la mesquita del Port de Sagunt, les caceres contra immigrants a Torre Pacheco i la criminalització del col·lectiu migrant