Cultura

Concert de Santa Cecilia de l'UMP

El Teatre de Begoña albergarà les dues audicions del concert de Santa Cecilia. La primera actuació està programada per al divendres 21 de novembre a les 19 hores i el segon concert serà el dissabte 22 de novembre a la mateixa hora

La Unión Musical Porteña interpretarà el concert de Santa Cecilia el divendres 21 i dissabte 22 de novembre a les 19 hores en el Teatre de Begoña. L'accés a totes dues sessions de música clàssica és gratuït i els concerts tindran una duració de 90 minuts.

Cal esmentar que en este esdeveniment musical participarà la Banda Juvenil, la Banda, la Banda Simfònica i els Cors de l'UMP. El concert de Santa Cecilia forma part de la programació tardorenca del departament de Cultural de l'Ajuntament de Sagunt.

Exposició 'Col·lectiva', del Grupo Fotográfico ARSE

04 de desembre 2025

L'exposició podrà visitar-se de manera gratuïta del 4 al 30 de desembre en el Centre Cultural Mario Monreal. La inauguració de la mostra fotogràfica està programada per al dijous 4 de desembre a les 19 hores