Acció Ecologista Agró organitza, amb la col·laboració de l'Ajuntament de Sagunt, el contacontes infantil Cornalina, la tortuga d'estany, a càrrec de La Ninyacristal, que tindrà lloc a La Casa Penya el diumenge 21 de desembre a partir de les 11.00 hores.
Amb esta activitat teatral es vol descobrir a grans i menuts l'Emys orbicularis, una espècie de tortuga que actualment és el rèptil més amenaçat d'Europa i, afortunadament, encara conserva una població reproductora a la Finca de Penya, la reserva de fauna silvestre d'Almardà que custodia Acció Ecologista Agró.
Per a participar-hi cal inscripció prèvia completant el formulari, ja que l’aforament és limitat. Per a resoldre qualsevol dubte, les persones interessades poden enviar un correu electrònic a visitescasapenya@gmail.com.
