'B.O.B.A.S.'
El dijous 14 d'agost, a les 20 hores en l'Antiga Moreria. Entrada gratuïta. Activitat recomanada per a tots els públics
El dimarts 12 d'agost, a les 22.30 hores en el Teatre Romà. Preus de les entrades: 14 €, 18 € i 22 €. Activitat recomanada per a majors de 16 anys
Grec Festival de Barcelona i Miramedia Universe representen En mitad de tanto fuego el dimarts 12 d'agost, a les 22.30 hores en el Teatre Romà. Preus de les entrades: 14 €, 18 € i 22 €. Activitat recomanada per a majors de 16 anys.
Poder, guerra, deserció, passions, violència, pàtria… Alberto Conejero compartix amb el públic la bellesa, el misteri i la foscor d'un poema èpic a través del qual dialoga amb la condició humana i enllaça èpoques diverses. Combina veus del passat i del present. Ho fa a partir del personatge de Pàtrocle, company d'armes d'Aquil·les. Un muntatge que ens acosta a una obra fudamental de la literatura clàssica grega, “La Ilíada” d'Homer. Un espectacle que és tant una cançó de guerra com un oratori per les víctimes; un monòleg sobre el que fan en els cossos paraules i idees com a “glòria”, “honor” o “pàtria”; un poema fosc en el qual es parla de la violència del camp de batalla, però també de la violència del desig.
Fitxa artística
Autoria: Alberto Conejero, a partir de La Ilíada d'Homer
Direcció: Xavier Albertí
Interpretació: Rubén de Eguía
Disseny d'il·luminació: Xavier Albertí i Toni Ubach
Disseny d'espai: Xavier Albertí
Ajudant d'adreça: Adrián Novella
Cap tècnic: Toni Ubach
Imatge gràfica: María la Cartellera
Producció executiva: Miramedia Universe SL
Coordinació de producció: Elena Martínez i Roser Soler
Producció: Miramedia Universe i Grec Festival de Barcelona
Col·laboradors: Teatros del Canal, Sala Beckett, Fabra i Coats, Ministeri de Cultura i Esport
Producció: Miramedia Universe i Grec Festival de Barcelona
El dijous 14 d'agost, a les 20 hores en l'Antiga Moreria. Entrada gratuïta. Activitat recomanada per a tots els públics
Dissabte 9 d'agost a la platja del Port de Sagunt