Plantació de flora dunar en la platja de Corint
El dissabte 13 de desembre a les 10.30 hores i es requerix inscripció prèvia
L'exposició podrà visitar-se de manera gratuïta del 30 de setembre al 31 d'octubre a la Casa Municipal de Cultura. La inauguració d'Entre el humor y el dolor serà el dimarts 30 de setembre a les 19 hores

La Casa Municipal de Cultura alberga l'exposició Entre el humor y el dolor de Grace Rosse. La inauguració de la mostra està programada per al dimarts 30 de setembre a les 19 hores.
L'exposició estarà oberta al públic de manera gratuïta en l'horari d'obertura habitual de la Casa Municipal de Cultura des del 30 de setembre fins al 31 d'octubre. Entre el humor y el dolor forma part de la programació tardorenca del departament de Cultura de l'Ajuntament de Sagunt.
El dissabte 13 de desembre a les 10.30 hores i es requerix inscripció prèvia
L'exposició podrà visitar-se de manera gratuïta del 4 al 30 de desembre en el Centre Cultural Mario Monreal. La inauguració de la mostra fotogràfica està programada per al dijous 4 de desembre a les 19 hores
El 2, 3, i 4 de desembre entre les 17 i les 19 hores a la Casa Lila