Presentació del llibre 'Las insurrectas del Patronato de Protección de la Mujer', de Consuelo García del Cid
El dimarts 22 d'abril a les 19.00 hores en el Centre Cívic Antic Sanatori del Port de Sagunt
La Compañía Lírica Ibérica representa 'La alegría de la zarsuela' el dissabte 29 de març a les 20 hores en el Centre Cultural Mario Monreal
La Compañía Lírica Ibérica representa 'La alegría de la zarsuela' el dissabte 29 de març a les 20 hores en el Centre Cultural Mario Monreal de Sagunt. Esta sarsuela apta per a tots els públics té una duració de 90 minuts. Les entrades tenen un preu de 10 euros, i es poden comprar ací.
Sinopsi:
Uns misteriosos personatges ens conten breus anècdotes sobre les sarsueles que veurem. La mateixa Sarsuela com a personatge, el Barberillo de Lavapiés o el mateix mestre Alonso ens relaten històries curtes que donen pas als diferents temps en els quals es divideix aquesta antologia lírica. Amb els seus comentaris i bromes aniran desplegant davant dels nostres ulls els personatges més representatius del gènere.
El dimarts 22 d'abril a les 19.00 hores en el Centre Cívic Antic Sanatori del Port de Sagunt
De l'1 al 27 de maig. Inscripcions obertes del 26 de març al 7 d'abril
Del 3 d'abril al 29 de maig. Inscripcions obertes del 26 de març al 7 d'abril