Plantació de flora dunar en la platja de Corint
El dissabte 13 de desembre a les 10.30 hores i es requerix inscripció prèvia
L'exposició podrà visitar-se de manera gratuïta del 5 al 28 de novembre a la Casa Municipal de Cultura
La Casa Municipal de Cultura alberga l'exposició Sintiendo el color de la pintora Inmaculada Escrig. La inauguració d'esta mostra pictòrica està programada per al dimecres 5 de novembre a les 20 hores.
L'exposició estarà oberta al públic de manera gratuïta en l'horari d'obertura habitual de la Casa Municipal de Cultura des del 5 de novembre al 28 del mateix mes. Sintiendo el color forma part de la programació tardorenca del departament de Cultura de l'Ajuntament de Sagunt.
El dissabte 13 de desembre a les 10.30 hores i es requerix inscripció prèvia
L'exposició podrà visitar-se de manera gratuïta del 4 al 30 de desembre en el Centre Cultural Mario Monreal. La inauguració de la mostra fotogràfica està programada per al dijous 4 de desembre a les 19 hores
El Centre Cívic Antic Sanatori acollirà la presentació del projecte artístic i mediambiental de la Universitat Politècnica de València el dimecres 3 de desembre a les 19 hores