1 de desembre s'obri el termini per a participar al programa de gratuïtat de llibres XarxaLlibres

Els sol·licitants tindran de l'1 al 16 de desembre per a lliurar tota la documentació. Les sol·licituds i la documentació requerida es troben en la pàgina web de l'ajuntament.
Imagen 1
Dimarts 1 de desembre comença el termini per a sol·licitar la participació en el programa XarxaLlibres de text de la Comunitat Valenciana durant el curs 2015/2016. Aquest programa, engegat per la Generalitat Valenciana, la Diputació de Valencia i els ajuntaments, té com a finalitat proporcionar llibres de text i altres materials curriculars i dotar als centres educatius d'un banc de llibres per a ser utilitzats en anys acadèmics successius. L'ajuda es concedirà en dues fases, amb un màxim de 100€ en la primera fase i d’altres 100€ en la segona.
 
El regidor d'Educació, José Manuel Tarazona, ha declarat que “és un gran compromís per part de l'Ajuntament de Sagunt, i suposa un esforç tant econòmic com a organitzatiu i de mitjans. L'objectiu d'açò és crear un banc de llibres en cadascun dels col·legis i instituts per a afavorir una educació pública, de qualitat i gratuïta”. Quant al finançament del projecte, el Tarazona ha explicat que “l'Ajuntament de Sagunt posarà 250.000€, la Diputació posarà altres 250.000€ i la Generalitat altres 250.000€”

Els sol·licitants podran ser, d'una banda, mares, pares, representants legals o tutors de l'alumnat que curse Educació Especial, Educació Primària, Educació Secundària Obligatòria i Formació Professional Bàsica en els centres públics i privats concertats de la Comunitat Valenciana i que estiguen empadronats en el municipi de Sagunt. També podran sol·licitar-ho els AMPA i els Centres CAES i d'Educació Especial.

La sol·licitud a presentar es troba en la pàgina web de l'Ajuntament de Sagunt, s'emplenarà preferentment de forma telemàtica, i una vegada impresa i signada es presentarà en els llocs assenyalats. També s’han de presentar els justificants de compra, la fotocòpia del llibre de família i la fotocòpia del compte corrent (IBAN). En cas dels AMPA, aquesta emetrà un document justificatiu individualitzat, amb les dades de l'escolar, import, relació de llibres adquirits i dades de la factura o factures globals en els quals estan inclosos. En el cas dels Centres CAES i d'Educació Especial, han de presentar una sol·licitud específica, certificat del centre i factura.

Tota la informació respecte a les sol·licituds i la documentació a presentar es troba en la pàgina web de l'Ajuntament de Sagunt, en l'apartat Ajuntament > Àrees i serveis > Cultura i Educació > Educació; o a través del següent link:
http://www.aytosagunto.es/es-va/ajuntament/servicios/CulturaEducacion/educacion/Pagines/xarxa_llibres.aspx