La campanya d'educació ambiental ‘ecoBarrios’ sobre els nous contenidors de vidre comença a Sagunt
Esta iniciativa pretén millorar les taxes de reciclatge i mobilitzar el veïnat sobre la importància del reciclatge d'envasos de vidre
Es projectarà de manera gratuïta en el Centre Cultural Mario Monreal este diumenge a les 19.00 hores
El cicle cinematogràfic dedicat al director petresà Pedro Pérez Rosado conclourà este diumenge, 22 de desembre, amb la projecció de l'última pel·lícula programada en este: Una dona amb unes ales tremendes.
Serà en el Centre Cultural Mario Monreal de Sagunt (carrer Roma, 9) a les 19.00 hores amb entrada lliure i gratuïta fins a completar l'aforament de la sala. La pel·lícula, rodada en valencià, té una duració de 85 minuts.
Esta obra cinematogràfica compta la història de Rosa i Honori, els qui des que es van conéixer van decidir no separar-se mai l'u de l'altre. Trenta anys després, Rosa és detinguda per la policia acusada de la mort d'Honori.
La projecció d'este film forma part de la programació trimestral organitzada per la Regidoria de Cultura de l'Ajuntament de Sagunt per a la tardor i amb ella es tanca el cicle cinematogràfic dedicat al realitzador de la veïna localitat de Petrés.
Esta iniciativa pretén millorar les taxes de reciclatge i mobilitzar el veïnat sobre la importància del reciclatge d'envasos de vidre
Esta és una mostra del compromís de l'Ajuntament de Sagunt i els seus clubs, concretament el Club Morvedre Triatló, pel foment d'un esport sense barreres
La visita forma part de les actuacions que el departament d'Indústria realitza amb l'objectiu d'enfortir les relacions amb l'ecosistema industrial local