La jugadora d'escacs Marta García rep un homenatge municipal per conquistar el Campionat d'Espanya
El torneig es va disputar sota el format suís a nou rondes i l'esportista local va obtindre la victòria pel sistema de desempat en la ronda final
L'Ajuntament de Sagunt suspén totes les activitats municipals i demana a la ciutadania extremar precaucions

L'alerta per pluges a Sagunt i en el conjunt de la província de València s'ha elevat a nivell roig (risc extrem) per part del 112 Comunitat Valenciana. Davant aquesta situació, l'Ajuntament de Sagunt suspén totes les activitats municipals previstes per al diumenge 14 de desembre.
L'alerta roja estarà activa des de les 12.00 h del diumenge 14 fins al dilluns, 15 de desembre, a les 5.59 hores. S'esperen pluges molt intenses, que podran anar acompanyades de tempestes i forts vents. La precipitació acumulada en 12 hores podrà arribar als 180 mm i els totals de l'episodi de diumenge i primeres hores del dilluns podran superar els 250 mm.
Des de l'Ajuntament de Sagunt es recorden a la ciutadania algunes de les recomanacions que, per una seguretat més elevada, cal seguir en aquestes situacions d'alerta per precipitacions intenses, com són extremar les precaucions i informar-se en temps real dels avisos oficials de l'Ajuntament de Sagunt, AEMET i el 112 CV.
A més, s'aconsella abstindre's d'utilitzar el vehicle si no és estrictament necessari. De fer-ho, en carretera es recomana circular preferentment per rutes principals i autopistes, moderant la velocitat i augmentant la distància de seguretat. En cas de problemes de visibilitat, és millor detindre el vehicle.
També s'ha d'evitar creuar i romandre prop de barrancs, llits de rius o altres llocs en els quals puga acumular-se aigua i, per descomptat, no estacionar en aquestes ubicacions. Igualment, és important assegurar elements com ara tendals i persianes, evitar obstruccions dels desguassos, així com retirar qualsevol objecte que puga ser arrossegat per l'aigua o per vents potents.
El torneig es va disputar sota el format suís a nou rondes i l'esportista local va obtindre la victòria pel sistema de desempat en la ronda final
El Consell Escolar Municipal va sol·licitar esta mesura a la fi de gener, a proposta de la Federació Junta Fallera de Sagunt, i a canvi el curs acabarà un dia més tard
La inversió s'aproxima als 11 milions d'euros i és finançada pel Ministeri de Foment, la Generalitat Valenciana i l'Ajuntament amb pressupost dels fons Next Generation EU