La SAG de Sagunt repartix prop de 460 polseres preventives contra els colps de calor a la seua plantilla
L'empresa pública destina al voltant de 18.000 euros a reforçar la prevenció enfront de les altes temperatures en els diferents servicis
Les propostes, que poden abastar nombrosos camps i disciplines, poden presentar-se fins al 30 d'octubre
La Regidoria de Joventut i Infància de l'Ajuntament de Sagunt ha obert la convocatòria de Més que idees 2027, que busca donar suport a jóvens del municipi en les seues propostes de creació cultural i artística. La iniciativa, dirigida a jóvens d'entre 12 i 30 anys que hi poden participar de manera individual o grupal, de manera amateur o amb una projecció més professional, arreplegarà idees fins al 30 d'octubre i tindrà dos línies de promoció: la Incubadora creativa i Mostrart al Casal, mitjançant les quals podran difondre els seus treballs i donar un impuls a la posada en marxa dels seus projectes.
La convocatòria abasta qualsevol iniciativa creativa, com música, ball, disseny, art urbà, teatre i arts escèniques, creació de continguts multimèdia i xarxes socials, pòdcasts, etc. Així mateix, s'acceptaran tant les propostes que partisquen de zero en producció creativa com l'execució i mostra del que ja s'està fent. D'esta manera, mitjançant la Incubadora creativa s'oferirà ajuda per a iniciar un projecte amb suports com la cessió d'espais per a preparació o assajos, assessorament o ajuda tècnica; mentre que amb Mostrart al Casal es donarà l'oportunitat a jóvens perquè mostren i executen el que ja realitzen, mitjançant suports com per exemple actuacions, trobades, exhibicions, la cessió d'espais i inclusió en la programació dels casals o ajuda tècnica.

L'objectiu de la Incubadora creativa és donar suport a la producció artística i cultural de la joventut, que pose en marxa les seues idees mitjançant gravacions, edicions, pòdcasts, creació d'obres artístiques o escèniques, mitjançant l'orientació tècnica i la cessió d'espais com a locals d'assaig, residències artístiques, audiovisuals, teatrals o locals de gravació de pòdcasts.
D’altra banda, Mostrart al Casal pretén donar suport a la difusió artística, musical i cultural del col·lectiu jove, donar a conéixer el que fa en disciplines com la música, el ball, les arts, el disseny, la literatura, el teatre, etc. Tot això comptant amb la cessió d'espais i suport tècnic per a actuacions escèniques, concerts, quedades, presentacions d'obres literàries, art urbà, micro obert i altres activitats d'estos àmbits.
Cal afegir que el suport a projectes expositius de jóvens serà inclòs en una convocatòria per a totes les sales d'exposicions municipals que es llançarà en els pròxims mesos.
Les propostes poden presentar-se fins al 30 d'octubre a través del correu electrònic dina@aytosagunto.es i hauran d'acompanyar-se de la fitxa d'inscripció i la documentació que es detalla en les bases, que poden consultar-se i descarregar-se a través de la pàgina web www.saguntjove.es de la Regidoria de Joventut i Infància.
L'empresa pública destina al voltant de 18.000 euros a reforçar la prevenció enfront de les altes temperatures en els diferents servicis
Estos exercicis s'efectuen periòdicament per a millorar la coordinació i els temps de reacció del personal implicat
Les brigades de manteniment rural del pla d'ocupació finançat pel SEPE estan executant tasques de neteja i desbrossament