Comença un curs de logística i magatzematge a través del projecte municipal Itineraris d'Inclusió Social

Un total de setze persones participen en esta formació finançada pel Programa Fons Social Europeu Plus Comunitat Valenciana 2021-2027

Un total de setze persones han començat un curs d'operacions logístiques i de magatzematge a través del projecte Itineraris d'Inclusió Social de la Regidoria de Serveis Socials de l'Ajuntament de Sagunt. Esta formació sobre una professió en expansió compta amb el finançament del Programa Fons Social Europeu Plus (FSE+) Comunitat Valenciana 2021-2027.

L'objectiu de l'acció formativa és contribuir al desenvolupament professional dels participants i a la millora de la seua ocupabilitat, capacitant-los perquè adquirisquen el carnet professional de carretoner. El curs acabarà el pròxim 16 d'octubre després de la realització de trenta hores teoricopràctiques amb les quals milloraran les seues oportunitats d'accés al mercat laboral.

L'alumnat obtindrà coneixements i habilitats en l'emmagatzematge, el subministrament i l'expedició de mercaderies. D'esta manera, se'ls ensenyarà a operar de manera eficient i segura carretons elevadors, com també equips de manutenció en operacions de recepció, emmagatzematge i preparació de mercaderies. Cal esmentar també l'adquisició de coneixements per a la manipulació de transpalets, apiladors i altres mitjans d'elevació, depòsit i transport d'articles.

La regidora de Serveis Socials, Nuria Carbó, destaca que amb este curs el que es pretén és “afavorir la formació, l'autonomia i la inclusió social i laboral”.