Sagunt rep més de 2 milions d'euros per a millorar la qualitat de l'aigua i evitar el seu desaprofitament
El municipi rep una subvenció europea per a digitalitzar el cicle de l'aigua, obtindre informació de la xarxa en temps real i gestionar el seu ús de manera més eficient