L'alcalde de Sagunt afirma que l'ajuntament exigirà mesures compensatòries pel traçat de l'AVE per la zona de l'estació
Concretament, torna a plantejar i exigir el cobriment de les vies i la construcció d'una nova estació que facilite la intermodalitat entre mitjans de transport