Paco Quiles guanya el XXXI Concurs de Fotografia Turística 'Ciutat de Sagunt' amb la seua col·lecció de vistes del municipi des de l'aire
L'exposició es podrà visitar gratuïtament fins al 30 d'octubre a la Casa Municipal de Cultura de dilluns a divendres en horari de 10.00 a 13.00 hores i de 16.00 a 21.00 hores