Sagunt guarda un minut de silenci en senyal de condemna i repulsa pel presumpte assassinat masclista ocorregut a La Bisbal del Penedès (Tarragona)
Membres de la Corporació Municipal, del funcionariat, de col·lectius i la ciutadania han guardat un minut de silenci a les 12 hores a les portes dels edificis municipals