El 112 Comunitat Valenciana i l’AEMET eleven a nivell taronja l'alerta per altes temperatures
Estarà activa hui, dimarts 8 de setembre, des de les 12.00 fins a les 19.59 hores i s'esperen temperatures de fins a 39 °C
L'Ajuntament de Sagunt i Acció Ecologista-Agró organitzen una nova visita a La Casa Penya. La cita serà este pròxim diumenge 11 de juny, d'11.00 a 13.30 hores per a tots els públics.
Esta visita servirà perquè amants de la naturalesa, veïns, turistes i curiosos puguen inspeccionar els racons de La Casa Penya i que descobrisquen els tresors naturals dels ecosistemes mediterranis del litoral: la platja, el saladar i la marjal, a través de l'exposició permanent i els equipaments del centre.
A més, des del 10 de maig el centre d'educació i voluntariat ambiental de la Marjal d’Almardà-Almenara també està obert al públic tots els dimecres i dijous d'11.00 a 13.30 hores.
La pròxima visita será el diumenge 25 de juny. Per a més informació, cal telefonar al 960263617 o enviar un correu electrònic a visitescasapenya@gmail.com.
Estarà activa hui, dimarts 8 de setembre, des de les 12.00 fins a les 19.59 hores i s'esperen temperatures de fins a 39 °C
Esta competició, que comença els dies 12 i 13 de setembre, s'allargarà fins a desembre de 2027
L’acte es celebra a les 19 hores a l’Auditori Joaquín Rodrigo per a reconéixer la importància d’este sector a la localitat