La XXII edició del Pacte Ciutadà contra la Violència de Gènere de Sagunt suma cinc noves adhesions
En total són 344 entitats les que s'han compromés a lluitar per l'erradicació de la violència contra les dones
Una programació amb noves rutes, que combina el senderisme amb rutes aquàtiques. Així mateix, s'ha presentat el viatge internacional ‘Senderisme per Europa’

La temporada primavera-estiu d'Alternatura començarà el pròxim 25 de març amb una ruta pel Mondúver. La delegació d'Activitat Física, Salut i Esports ha preparat una programació amb noves rutes, que a més combina també senderisme amb rutes aquàtiques. Així mateix, ha presentat el viatge internacional ‘Senderisme per Europa’.
El regidor d'Activitat Física, Salut i Esports, Javier Timón, ha ressaltat Alternatura com un programa «molt consolidat que continua sent fidel al seu esperit de proposar activitats que s'ajusten a diferents nivells perquè qualsevol persona puga participar-hi, i que en el seu conjunt totes les eixides al medi natural siguen del grat dels usuaris i usuàries, i a més tinguen sempre present no sols l'activitat física, sinó també el component social».
Les següents rutes de la temporada són: el 23 d'abril, serà el torn del Penyagolosa, per la Canal Sud des de Xodos; el 6 de maig, la Serrella, des de Pla de la Casa Mallà del Llop (serra de la Serrella). La següent cita serà un cap de setmana sencer, des del 19 fins al 21 de maig, en la serra de Guadarrama. Al juny, el dia 6, la ruta es realitzarà pel riu Frare de Bicorb (massís del Caroig); i, finalment, l'1 de juliol hi haurà una activitat de paddle river pel riu Xúquer (Antella).
D'altra banda, el viatge internacional ‘Senderisme per Europa’, tindrà lloc del 7 al 14 de juliol. En esta ocasió es viatjarà fins a la serralada Balcànica de Bulgària.
Alternatura és un programa municipal de l'Ajuntament de Sagunt que promou el departament d'Activitat Física, Salut i Esports. Este programa porta més d'una dècada oferint a la ciutadania una programació estable d'activitats en la naturalesa, amb predomini del senderisme. Amb el mateix es donen a conéixer a través de les excursions d'un dia, de cap de setmana i travessia d'una setmana, les muntanyes i la cultura, principalment, de la Comunitat Valenciana i de fora.
En total són 344 entitats les que s'han compromés a lluitar per l'erradicació de la violència contra les dones
El termini estarà obert fins al 18 de desembre i es poden presentar candidatures a les 10 categories que es premien
Horno La Victoria, Restaurante Valentín, Bar Jamón Jamón, Hotel Sagunto i Heladería El Paseo han sigut premiats en la III edició de ‘El somriure més bonic de Sagunt’