Ix a licitació la realització de dos escultures que evoquen la formació professional de l'antiga fàbrica siderúrgica
Es tracta d'un grup escultòric format per un mestre i un aprenent i l'antic edifici de la Escuela de Aprendices
L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, ha tancat l'acte parlant sobre polítiques de sostenibilitat

Hui s'ha celebrat el Fòrum ASECAM de Sostenibilitat Ambiental a la Casa de Cultura Capellà Pallarés de Sagunt. L'objecte d'esta jornada ha sigut el canvi climàtic i el debat sobre les mesures que s'estan prenent en l'àmbit local per a mitigar-lo. El fòrum s'ha estructurat en quatre taules de treball: mobilitat sostenible, energia sostenible, solucions basades en la naturalesa i economia circular.
L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, que ha tancat l'acte, ha explicat: "Quan parlem de democratització i de polítiques de sostenibilitat és important que pensem en com podem fer que tothom incorpore eixes pràctiques que considerem positives al seu dia a dia. D'esta manera, la transició que volem veure en tots els àmbits, realment podrà arribar a tota mena de persones i a tot tipus d'empreses".
A més a més, en la jornada han participat diferents empreses, entitats i institucions: Iberdrola, PowerCo, AVAESEN, Sapiens Energía, CEACV, la Conselleria de Medi Ambient, Infraestructures i Territori, ALVINESA i la direcció general de Qualitat Ambiental i Educació Ambiental.

Es tracta d'un grup escultòric format per un mestre i un aprenent i l'antic edifici de la Escuela de Aprendices
La inversió municipal dedicada a la millora i el manteniment d'esta instal·lació esportiva suma un total de 238.046 euros (IVA inclòs)
L'Ajuntament invertix 55.165 euros (IVA inclòs) a través de la SAG per a renovar i ampliar el número d'estos elements decoratius verds