Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, ha tancat l'acte parlant sobre polítiques de sostenibilitat

Hui s'ha celebrat el Fòrum ASECAM de Sostenibilitat Ambiental a la Casa de Cultura Capellà Pallarés de Sagunt. L'objecte d'esta jornada ha sigut el canvi climàtic i el debat sobre les mesures que s'estan prenent en l'àmbit local per a mitigar-lo. El fòrum s'ha estructurat en quatre taules de treball: mobilitat sostenible, energia sostenible, solucions basades en la naturalesa i economia circular.
L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, que ha tancat l'acte, ha explicat: "Quan parlem de democratització i de polítiques de sostenibilitat és important que pensem en com podem fer que tothom incorpore eixes pràctiques que considerem positives al seu dia a dia. D'esta manera, la transició que volem veure en tots els àmbits, realment podrà arribar a tota mena de persones i a tot tipus d'empreses".
A més a més, en la jornada han participat diferents empreses, entitats i institucions: Iberdrola, PowerCo, AVAESEN, Sapiens Energía, CEACV, la Conselleria de Medi Ambient, Infraestructures i Territori, ALVINESA i la direcció general de Qualitat Ambiental i Educació Ambiental.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny