Turisme Sagunt entrega els distintius SICTED a 32 empreses que renoven el segell de qualitat enguany
La ciutat compta actualment amb 71 certificats que garantixen una experiència millorada i un alt nivell de satisfacció a visitants
Esta tragèdia, basada en la novel·la homònima de Miguel Delibes, s'emmarca en la programació del departament de Cultura de l'Ajuntament de Sagunt
Carmelo Gómez i Miguel Hermoso interpretaran a la Casa Municipal de Cultura del Port de Sagunt (c/ Progrés, 9) l'obra de teatre Las guerras de nuestros antepasados, basada en la novel·la homònima de Miguel Delibes, este divendres, 17 de maig, a les 20.30 hores. Esta tragèdia, que és per a majors de 16 anys i el seu preu per entrada és de 9 euros, té una duració de 100 minuts i s'emmarca en la programació del departament de Cultura de l'Ajuntament de Sagunt.
La regidora de Cultura, Ana María Quesada, ha expressat: «Este divendres a la Casa de la Cultura tindrem la sort, perquè sent que és un privilegi poder tindre ací a una figura tan reconeguda, a un actor tan reconegut com és Carmelo Gómez». Així mateix, la regidora ha afegit: «Segur que la gaudirem i aprendrem del que ens comptaran». Ana María Quesada també ha destacat l'actor Miguel Hermoso i ha explicat sobre ell: «El vam conéixer en la televisió, però ara veurem una altra faceta diferent d'ell molt interessant».
La direcció d'esta obra, de la companyia Pentación, l'ha realitzada Claudio Tolcachir i Eduardo Galán s'ha encarregat de dur a terme l'adaptació teatral de Las guerras de nuestros antepasados de l'escriptor Miguel Delibes. Juan Gómez Cornejo ha organitzat la il·luminació i Mónica Boromello, l'escenografia. El vestuari ha sigut tasca de Yaiza Pinillos i l'espai sonor, de Manu Solís. El productor ha sigut Jesús Cimarro i l'ajudant de direcció, María García de Oteyza.
Un crit contra la violència de les guerres és la línia mestra de la novel·la de Miguel Delibes Las guerras de nuestros antepasados, publicada en 1975. Des del nom del protagonista, Pacífico, fins al final terrible de l'obra, l'autor val·lisoletà va defensar al llarg de les seues pàgines la pau enfront de la guerra i la no violència com a camí de vida.
Les entrades poden aconseguir-se en: https://www.agendasagunto.com/entradas/6/las-guerras-de-nuestros-antepasados.html?websala=6&webfecha=17/05/2024&webhora=20:30.

La ciutat compta actualment amb 71 certificats que garantixen una experiència millorada i un alt nivell de satisfacció a visitants
La multitudinària resposta dels col·legis i instituts de la ciutat confirma l'èxit d'esta iniciativa cultural de l'Ajuntament de Sagunt
Serà a les 17 hores i la ciutadania podrà seguir-lo a través de YouTube, les xarxes socials i de manera presencial