El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles


Factory Fest Lite continua demà amb el seu quart concert, en este cas Kaesar i Magma Studio seran els encarregats d'omplir de rap els Jardins del Casino Gerència a les 18.30 hores. Este festival, organitzat pel departament de Joventut i Infància i que compta amb la col·laboració de l'associació cultural Klavija, té com a objectiu fomentar la labor dels jóvens músics de la localitat, així com oferir una opció cultural en unes condicions de seguretat òptimes.
En este sentit, l'artista que es donarà cita demà en el municipi serà Kaesar, un jove cantant amb un estil versàtil, perquè és capaç de dominar diferents estils dins dels gèneres del rap i trap. També cantarà dissabte que ve, 24 d'abril, a les 18.30 hores en el Casino Gerència AHM Yo vivo navegando, un grup espanyol de indie rock format en 2018 per quatre joves músics: Elías Zanon, Oscar Sanchís, Iván Flores i Raúl Barranquero. Finalment, Wildfau actuarà en el Mercat Municipal de Sagunt el diumenge, 2 de maig, a les 12.30 hores. Interpretarà el seu treball acabat d'estrenar Cimientos en una actuació íntima que aconseguirà emocionar a qualsevol públic.
Així mateix, a causa de la situació sanitària ocasionada per la Covid-19, la majoria de les actuacions es realitzaran en espais oberts, i cadascuna de les quals tindrà una duració aproximada de 90 minuts. Actualment està programat fins a principis de maig, encara que s'allargarà fins a finals de juny amb altres concerts.
D'altra banda, per a assistir als concerts s'ha de realitzar una reserva prèvia en www.notikumi.com, així com també se seguiran totes les mesures de seguretat sanitàries oportunes (gel hidroalcohòlic, presa de temperatura, màscara obligatòria i seient fix).
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+