La Policia Local de Sagunt incorpora tecnologia de mesurament acústic per a controlar el soroll de motos i ciclomotors
Les infraccions lleus comporten multes d'entre 60 i 600 euros, mentre que les greus poden ser de fins 6.000 euros
La regidoria de Cultura de l'Ajuntament de Sagunt va presentar, el passat dimecres, l'exposició ‘Azul’ del Grup Fotogràfic Arse a la Casa Municipal de Cultura del Port de Sagunt. A l'acte va assistir el regidor delegat de Cultura, José Manuel Tarazona.
Es tracta d'una exposició col·lectiva que estarà disponible fins al diumenge 25 de març. Segons explica el grup, han escollit el tema ‘Azul’ ja que “si bé és un color, la nostra interpretació és diferent. Sí que està present el to blau en cada mostra fotogràfica, però açò ho definix cada autor en les seues imatges i en la seua forma de veure l’entorn que l’envolta i que interpreta en les seues obres presentades amb total llibertat de tècnica i format”.

Les infraccions lleus comporten multes d'entre 60 i 600 euros, mentre que les greus poden ser de fins 6.000 euros
El municipi canadenc cerca aprendre de l'experiència a Sagunt per a afrontar l'arribada de la seua pròpia planta de bateries, a més d'explorar oportunitats de col·laboració econòmica, formativa i cultural
L'actuació, finançada amb fons europeus NextGenerationEU, millorarà quatre rutes del terme municipal i incorporarà noves tecnologies per al seu ús i seguiment