Progressen els treballs de rehabilitació de l'antic Economat d'AHM per a convertir-lo en CEAM i centre de dia
La Generalitat invertix 5,25 milions d'euros en l'edifici, que reforçarà la xarxa de servicis socials
Els problemes estan en les conduccions de l’EPSAR que són les que abastixen Aigües de Sagunt en la rodalia del depòsit que té l’EPSAR en el camí Corral del Batle

El regidor d'Aigües, Pepe Gil, informa que el subministrament de les persones usuàries connectades a Aigües de Sagunt a Almardà tindrà restriccions demà, dimecres 1 de març.
Els problemes estan en les conduccions de l’EPSAR que són les que abastixen Aigües de Sagunt en la rodalia del depòsit que té l’EPSAR en el Corral del Batle. Així, es torna a tallar l'aigua en la conducció d’Almardà, ja que ha sorgit un altre problema en la connexió a l'entrada del depòsit, una situació similar a la passada vegada, ja que un maneguet s'ha afluixat pel fred. En este cas la fuga és més xicoteta, però igualment és necessari reparar-la.
Per això, es tallarà l’abastiment demà, des de les 11.00 fins a les 14.00 hores per a realitzar la reparació. L'excavació ja està feta, per la qual cosa es procedirà al buidatge del tram de tub, reparació i posada en marxa.
Així mateix, està previst que a les 17 hores es restablisca el subministrament completament, si bé abans també hi haurà subministrament d'aigua, encara que no serà l'òptim.
La Generalitat invertix 5,25 milions d'euros en l'edifici, que reforçarà la xarxa de servicis socials
Membres de la Corporació Municipal, del funcionariat, de col·lectius i la ciutadania han guardat un minut de silenci enfront de l'Ajuntament
El consistori busca incentivar el mercat amb solucions complementàries al recàrrec de l'IBI per a habitatges buits fora del mercat o el control de pràctiques especulatives per part de grans tenidors