La ministra Diana Morant participa en una recepció amb les falleres majors de Sagunt
Després de la recepció institucional a l'Ajuntament, visita l'A. C. Falla Plaza Rodrigo i l'A. C. Falla El Palleter
La col·lecció d'instantànies estarà exposada a la Casa Municipal de Cultura del 5 al 28 d'abril

El Grupo Fotográfico ARSE presenta una nova col·lecció de fotografies davall l'epígraf La Vida es sueño el dimecres 5 d'abril a les 19.00 hores. Esta exposició està formada per un total de 39 instantànies que constituïxen un univers íntim i personal en el qual cada artista plasma els seus somnis, anhels, il·lusions i malsons.
La Vida es sueño s'emmarca dins de la programació primaveral de la delegació de Cultura i estarà exposada a la Casa Municipal de Cultura (c/ Progrés) fins al 28 d'abril. L'accés a l'exposició és lliure i l'horari de visites és de dilluns a divendres, de 10.00 a 13.00 i de 16.00 a 21.00 hores.
Després de la recepció institucional a l'Ajuntament, visita l'A. C. Falla Plaza Rodrigo i l'A. C. Falla El Palleter
L'actuació del Pla de Sostenibilitat Turística en Destinació està finançada pels fons Next Generation de la Unió Europea
L’entrega de premis ha estat presidida per l'alcalde i la representació de la Federació Junta Fallera de Sagunt, que han entregat els guardons amb la regidora de Festes i Cultura Popular