La ministra Diana Morant participa en una recepció amb les falleres majors de Sagunt
Després de la recepció institucional a l'Ajuntament, visita l'A. C. Falla Plaza Rodrigo i l'A. C. Falla El Palleter
L'activitat és a les 19.00 hores i és en valencià
Dimecres que ve 15 de febrer continua el cicle de diàlegs de llibres en el Centre Cultural Mario Monreal a les 19.00 hores amb Gemma Pasqual i Escrivà. L'activitat, que és en valencià, està organitzada pel departament d'Arxiu i Biblioteques de l'Ajuntament de Sagunt amb la col·laboració del departament de Cultura.
Gemma Pasqual i Escrivà ha col·laborat en diferents revistes especialitzades en literatura, com CLIJ (Quaderns de Literatura Infantil i Juvenil), la revista Marxa Popular Fallera, la revista Literatures, la revista Caràcters i ha format part del consell de redacció de l’Escletxa. A més, és vocal de la junta de l'associació d'escriptors en Llengua Catalana, vocal de la Junta de Govern de la Institució de les Lletres Catalanes, vocal del Consell Assessor de la Institució de les Lletres Catalanes, membre del PEN català i patrona de la Fundació Reeixida.
També ha sigut conferenciant en diversos centres culturals, i ha participat en col·loquis sobre personatges del món de la cultura, com Maria Mercè Marçal, Joan Fuster o Pau Casals. D'altra banda, té una llarga trajectòria en animació lectora en instituts i escoles. També ha treballat amb mestres; per exemple, el curs de formació del professorat ‘Desenvolupament de la creativitat plàstica a través de l'escriptura de textos’, que va impartir en el Museu de Belles Arts de València Sant Pius V.

Després de la recepció institucional a l'Ajuntament, visita l'A. C. Falla Plaza Rodrigo i l'A. C. Falla El Palleter
L'actuació del Pla de Sostenibilitat Turística en Destinació està finançada pels fons Next Generation de la Unió Europea
L’entrega de premis ha estat presidida per l'alcalde i la representació de la Federació Junta Fallera de Sagunt, que han entregat els guardons amb la regidora de Festes i Cultura Popular