Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña


El Centre Cultural Mario Monreal acollirà el pròxim diumenge, a partir de les 18.00 hores, la projecció d'una doble sessió de cinema de manera gratuïta. La primera de les dos pel·lícules projectades serà Benvinguts al Nord, una pel·lícula que narra la història de Fhilippe Abrams, un encarregat de l'oficina de correus de la localitat de Salon-de-Provence, qui per a animar a la seua dona depressiva, fa trampes perquè el traslladen a la costa, encara que malauradament el destinaran a una xicoteta ciutat del nord, denominada Bergues. I mira per on als Abrams els horroritza el nord del país.
Tot seguit, serà el torn del film La Nit dels Morts Vivents, una història on les radiacions procedents d'un satèl·lit provoquen un fenomen terrorífic: els morts ixen de les seues tombes i ataquen els homes per a alimentar-se. L'acció comença en un cementeri de Pennsylvania, on Barbara, després de ser atacada per un mort vivent, fuig cap a una granja. Allí també s'ha refugiat Ben. Tots dos construiran barricades per a defensar-se d'una multitud de despietats zombies que només poden ser vençuts amb un colp al cap.
Per a esta doble sessió, l'entrada serà gratuïta i l'aforament limitat. La primera de les pel·lícules és apta per a tots els públics i la segona està recomanada per a majors de 18 anys. Així mateix, cal assenyalar que en esta programació col·laboren la delegació de Cultura de l'Ajuntament de Sagunt amb l'Associació Cultural Pezenelagua.
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny