El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Dilluns que ve, 10 de maig, finalitza el període de recaptació voluntària de l'impost de vehicles de tracció mecànica (IVTM), és per això que es recorda que si algun o alguna contribuent no té la carta de pagament o el rebut domiciliat no ha sigut atés pot sol·licitar-lo a través de la seu electrònica de la web de l'Ajuntament, des del portal del contribuent, i via telefònica, telefonant al número del Consistori 962 65 58 58.
En primer lloc, si qualsevol contribuent desitja imprimir les cartes de pagament o simplement descarregar-les en PDF per després procedir al seu pagament pot realitzar-ho des de la pàgina web de l'Ajuntament de Sagunt:
https://sagunt.tributoslocales.es/ovt/EXPN/462202/ASAGUNTO/homenoauth/pag3

Una vegada dins de la pàgina, cal seleccionar l'opció ‘Obtindre document de pagament’, en la qual se sol·licita informació al contribuent com la matrícula del vehicle i el NIF.

D'altra banda, també es pot realitzar el pagament a través de l'oficina virtual. En este sentit, una vegada s'ha descarregat el document cal posar l'identificador fiscal i la referència que es troba en el document, i així es pot pagar el rebut amb una targeta de crèdit. Després d'esta operació, s'emetrà un justificant de pagament.

El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+