L'enllumenat nadalenc ja il·lumina Sagunt
El cor del col·legi Sant Vicent Ferrer, la Lira Saguntina i la cantant Sandra Polop han obert este divendres l'etapa més màgica de l'any

La web municipal de l'Ajuntament de Sagunt té disponible des d'ahir les bases per a la selecció de personal docent, directiu i administratiu necessari per a la segona fase del taller d'ocupació La Gerència. El termini per a la presentació de sol·licituds finalitzarà el pròxim 6 de juliol.
En total són sis places les oferides per cobrir les necessitats: un director/a, un administratiu/va, un mestre/a i 3 monitors de diferents especialitats (obra, pintura i jardineria). Està previst que el projecte, que compta amb un pressupost total de 295.923,20€, done formació i ocupació a 30 persones majors de 25 anys de la ciutat.
En 2014, Generalitat i Ajuntament de Sagunt van destinar una inversió de quasi 600.000 € per al Taller d'Ocupació La Gerència, en el qual van formar i van donar treball a altres 30 aturats i amb el qual es van aconseguir bons resultats, però encara així, una part de l'entorn roman pendent d'actuació.
El Taller d'Ocupació La Gerència 2 està dissenyat per a condicionar els vials, jardins i façanes del conjunt patrimonial de la Gerència. L'Ajuntament de Sagunt ha dissenyat un pla concret per a recuperar el valor no solament físic sinó també cultural i simbòlic d'aquest espai. Es realitzaran actuacions de reparació, construcció de cobertes, sanejaments, accessos, treballs de pintura, neteja, plantació d'arbrat, etc. També existeix la possibilitat d'establir una sèrie de treballs complementaris en altres edificis públics com a col·legis públics municipals, dependències públiques municipals, parcs i jardins, etc.
El Taller d'Ocupació La Gerència 2 té com a objectiu final la recuperació i adequació d'este espai emblemàtic de la història del municipi. Es tracta de recuperar-ho per a l'ús i el gaudi de la ciutadania. Aquestes actuacions ficaran en valor un espai urbà central que millora la qualitat de vida dels ciutadans del seu entorn i revaloritza el municipi impulsant el seu desenvolupament cultural, social i turístic.

El cor del col·legi Sant Vicent Ferrer, la Lira Saguntina i la cantant Sandra Polop han obert este divendres l'etapa més màgica de l'any
La normativa se sotmetrà a audiències públiques per a presentar reclamacions i suggeriments en un termini de 30 dies
L’Ajuntament de Sagunt invertix més de 35.000 € en la renovació de les instal·lacions elèctriques i d’aigua i la rehabilitació de l’espai