Sagunt a Escena programa Terra de guapes, un homenatge de Sandra Monfort a la tradició musical valenciana
L'artista de Pedreguer oferix en el Teatre Romà un espectacle que revisita la música i els balls tradicionals de la Comunitat Valenciana
Les actuacions tindran lloc del 9 al 12 d'abril, en horari de 7.30 a 14 hores. La tala, l’eliminació de soques de les espècies invasores i la plantació de noves espècies centraran els treballs en esta zona
La SAG iniciarà dimarts que ve 9 d'abril diferents treballs de jardineria al carrer Periodista Azzati del Port de Sagunt. Les actuacions, que es desenvoluparan fins al 12 d'abril, consistiran en la tala i l’eliminació de soques de les espècies invasores existents (Ailanthus). Esta tècnica consistix a traure del terreny els trossos de tronc anomenats soques i emplenar els buits durant les labors de desbrossament del terreny.
Tenint en compte que la soca pot convertir-se en un problema perquè pot deteriorar les voreres, oferir un impacte visual negatiu o convertir-se en un focus de malalties per a la resta del jardí, des de la SAG es procedirà en la mesura que siga possible a la seua retirada total.
A estos treballs se li suma la millora del terreny vegetal, l'adequació del sistema de reg, així com la plantació de noves espècies vegetals autòctones respectuoses amb el medi natural i urbà on se situen.
Per a facilitar les tasques, de 7.30 a 14 hores, període durant el qual es desenvoluparan els treballs, no es podrà aparcar en esta zona, per la qual cosa s'aconsella als veïns que busquen alternatives per a estacionar els seus vehicles amb suficient antelació.
L'objectiu d'estos treballs al carrer Periodista Azzati és acabar amb la proliferació d’Ailanthus, així com proporcionar una major biodiversitat i vistositat a esta zona amb les noves espècies vegetals que es plantaran, entre elles, arbustos acolorits i arbres de baix port.

L'artista de Pedreguer oferix en el Teatre Romà un espectacle que revisita la música i els balls tradicionals de la Comunitat Valenciana
L'actuació s'emmarca en el Pla Extraordinari de millora de ferms i contempla el fresat i reposició del paviment amb recrescut, a més del reforç del tauler en el km 306,7
Estes labors són executades per un total de 59 persones contractades gràcies a un pla d'ocupació subvencionat amb 365.727 euros pel SEPE