Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
La Delegació de Cultura de l'Ajuntament de Sagunt ha programat per a este cap de setmana l'obra La Herencia. Es tracta d'una obra plena d'intriga, drama i comèdia negra de Miller Producciones que tindrà lloc dissabte que ve 11 de juliol, a les 20.00 hores, en el Centre Cultural Mario Monreal. La Herencia va ser Premi Nacional de Teatre Ciutat de Castelló 2018 i seleccionada en el programa Cimientos 2019 pel IATI Theater de Nova York.
David Barreiro, autor de la dramatúrgia, conta la història de Bruno, Sergio i Raquel, tres germans distanciats per l'esdevenir de la vida, que són citats després de la mort de la seua tia Enriqueta per al repartiment de l’herència, malgrat no haver tingut mai una relació pròxima a la morta. Per a la seua sorpresa, a cadascun d'ells li és concedit molt més del que imaginaven. No obstant això, quan van a signar l'acceptació de l'herència, el marmessor els llig el final del testament: cadascun podrà renunciar, si ho desitja, a la seua part, a canvi del que conté el maletí metàl·lic que ell ha portat a la cita. Ací començaran a eixir a la llum els dubtes, enveges i rancors abans de conéixer el que conté este maletí, alguna cosa que mai s'haurien pogut imaginar.
Complint amb la nova normativa, l'aforament de la sala s'ha reduït per a mantindre la distància de seguretat entre les persones assistents, per este motiu i a causa del gran interés suscitat per la ciutadania, les entrades estan esgotades.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny