El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
L'escriptor i periodista saguntí presenta este dijous a les 19 hores la seua última obra: 'El foc i la cendra. Dones creadores i tràgiques'

L'escriptor i periodista saguntí Antoni Gómez presentarà El foc i la cendra. Dones creadores i tràgiques en la primera cita tardorenca de 'Diàlegs de Llibres', un cicle de literatura organitzat pel departament d'Arxiu i Biblioteques i que s’inclou dins de la programació tardorenca de la Regidoria de Cultura. Esta cita tindrà lloc el dijous 28 de setembre a les 19 hores en el Centre Cultural Mario Monreal.
En el seu nou llibre, l'autor saguntí retrata la vida de 14 artistes, cantants, filòsofes, actrius i escriptores a través de la segona persona del singular. El denominador comú és que són dones europees i americanes que van tindre una història tràgica durant el segle XX.
Entre estes 14 biografies es troben autèntics símbols de la cultura popular contemporània; altres, per contra, van passar desapercebudes malgrat la seua lucidesa creativa. Són dones que van revolucionar les seues respectives disciplines artístiques tocades per un geni alliberador de tarannà rebel.
Per a la creació d'este assaig biogràfic múltiple Antoni Gómez ha hagut de bussejar entre una infinitat de documents sobre la vida de les següents 14 referents femenines: Susan Sontag, Simone Weil, Janis Joplin, Marina Tsvetàieva, Amy Winehouse, Camille Claudel, Nina Simone, Lucia Berlin, Ingeborb Bachmann, Emma Reyes, Lucia Joyce, Elizabeth Smart, Charlotte Salomon i Rita Hayworth.

El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+