Ix a licitació la realització de dos escultures que evoquen la formació professional de l'antiga fàbrica siderúrgica
Es tracta d'un grup escultòric format per un mestre i un aprenent i l'antic edifici de la Escuela de Aprendices


El Club de Lluita Camp de Morvedre ha aconseguit el tercer lloc en el VI Torneig Ciutat de Sagunt “Capital Valenciana de la Romanització”, que s'ha disputat en el Teatre Romà aquest cap de setmana. Aquest campionat ha estat organitzat per l'Ajuntament de Sagunt i el Club de Lluita Camp de Morvedre. L'equip guanyador ha sigut el de la regió de Múrcia, seguit de la selecció espanyola. També han participat l'equip francés Som Llute i la selecció aragonesa.



Es tracta d'un grup escultòric format per un mestre i un aprenent i l'antic edifici de la Escuela de Aprendices
La inversió municipal dedicada a la millora i el manteniment d'esta instal·lació esportiva suma un total de 238.046 euros (IVA inclòs)
L'Ajuntament invertix 55.165 euros (IVA inclòs) a través de la SAG per a renovar i ampliar el número d'estos elements decoratius verds