Horari especial en els cementeris municipals amb motiu de Tots Sants
A més, hi haurà servici d'autobús gratuït i música en directe, de la mà de la Unión Musical Porteña
A més de les actuacions, el Casal Jove acollirà una xicoteta fira d’entre cinc i sis estands de discos de vinil nous i d'ocasió, que estarà oberta abans i durant el concert.
Junt als guanyadors del Morvedre Rock 3.0 també actua una banda convidada de prestigi estatal. És el cas de Los de Marras, grup valencià de rock conegut pel seu estil urbà i lletres compromeses. Amb sis àlbums a l’esquena, els valencians porten al Casal Jove el seu últim disc, Reamanecer.

A més, hi haurà servici d'autobús gratuït i música en directe, de la mà de la Unión Musical Porteña
Han estat premiades les obres en valencià de Jordi Casado en teatre, de Teresa Broseta en narrativa, i de Josep Micó en poesia
L'alcalde d'esta localitat francesa firma en el Llibre d'Honor de la ciutat durant una recepció en el saló de plens del Consistori