Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
Concretament, es treballarà en huit camins rurals durant el mes d'octubre i principis de novembre

El Consell Local Agrari va començar ahir l'asfaltatge de diversos camins rurals del municipi. Es treballarà, concretament, en el camí Escales, el camí Tres Barrancs, el camí Romeu, el camí Gausa, els accessos al camí Vorajunta, la senda Sant Esperit, la senda de Cantalobos i el camí Almardà. Esta actuació s'ha adjudicat per un import de 160.755 € (IVA inclòs). Les obres està previst que finalitzen durant el mes d'octubre o principis de novembre.
Els citats camins mostraven danys causats per infraestructures, fenòmens meteorològics i trànsit de vehicles pesats que havien afeblit l'estructura de la calçada. El Consell Agrari considera “necessari” pavimentar o repavimentar estos camins per a “permetre un millor i més fàcil accés a les zones de producció”, a més d'evitar la contínua deterioració de la calçada.
Les obres consistiran en la neteja i el desbrossament de ferms i cunetes laterals, l'escarificat puntual en defectes en el ferm per arrels i compactació de la superfície, el rasanteig amb motoanivelladora, humectació i compactat de la base, l'estès de llastos en 10 centímetres, el cobriment del terreny amb una capa de gravilló i el propi reasfaltatge de la calçada.
La presidenta del Consell Agrari, Ana María Quesada, afirma: “Amb l'inici d'estes obres de reasfaltatge de diferents camins rurals venim a complir un objectiu que ens havíem autoimposat”. Així mateix, Quesada ressalta els treballs fets durant els mesos d'estiu en l'àmbit rural: “Venim d'un estiu que ha estat molt intens a través del treball de les quadrilles que hem contractat gràcies a la subvenció rebuda pel SEPE. Durant este estiu també s'ha treballat en diferents tasques per a la millora dels camins”.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny