Sagunt presenta el programa de les festes patronals del nucli històric
L'Ajuntament i l'AC Penyes de Festes Patronals de Sagunt han exposat les variades activitats i espectacles que es duran a terme durant el mes de juliol
Els treballs per a reparar-la començaran demà dijous, 9 de febrer, a primera hora i es tallarà el subministrament d'aigua des de les 11.00 fins a les 12.00 hores.
Des del departament d'Aigües de l'Ajuntament de Sagunt s'informa la ciutadania d'una avaria en la canonada que porta l'aigua cap a Almardà. Els treballs per a reparar-la començaran demà dijous, 9 de febrer, a primera hora i es tallarà el subministrament d'aigua des de les 11.00 fins a les 12.00 hores.
En este sentit, des del departament s'informa que «podrà haver-hi problemes de pressió fins al restabliment total del subministrament fins a les 17.00 hores», i «a pesar que probablement l'afecció és menor cal estar preparats».
L'Ajuntament i l'AC Penyes de Festes Patronals de Sagunt han exposat les variades activitats i espectacles que es duran a terme durant el mes de juliol
Afirma que d'acord amb el que s'establix en l'Estatut d'Autonomia, l'ens públic ha d'exercir com a ferramenta per a la difusió i la normalització de la llengua pròpia
La Corporació Municipal ha aprovat una moció mitjançant la qual reafirma el seu suport a les persones que patixen Esclerosi Lateral Amiotròfica (ELA)