El Ple exigix a la Generalitat Valenciana la construcció de residències públiques per a majors a Sagunt
També s'acorda fer un estudi tècnic que quantifique el nombre de places residencials necessàries per a cobrir la demanda real del municipi
El regidor de Joventut i Infància, Guillermo Sampedro, ha assegurat que amb estes accions «volem promocionar i donar suport els dissenyadors gràfics de la nostra ciutat, recollir el seu talent. Volem anar contractant els nostres jóvens dissenyadors perquè creen la imatge dels festivals i de la programació de la regidoria, per a promocionar el seu treball i per a donar suport econòmic a este sector».
Esta iniciativa forma part de l'estratègia del departament de suport als jóvens creadors de Sagunt. L'any passat es va posar en marxa un cens d'artistes locals menors de 30 anys i, en els últims mesos, la gran majoria de la programació cultural del departament s'ha basat en artistes locals, principalment pel que fa a la música.
Ara, este suport es farà de manera directa als creadors i creadores del món del disseny gràfic, que tenen una oportunitat de treballar amb la regidoria de Joventut i Infància de l'Ajuntament de Sagunt. Per a formar part d’este cens de dissenyadors locals, només s’ha d’enviar el curriculum vitae i el portafoli digital o algun treball a joventut@aytosagunto.es.

També s'acorda fer un estudi tècnic que quantifique el nombre de places residencials necessàries per a cobrir la demanda real del municipi
A més, es reemetrà a l'autoritat autonòmica l'acord municipal per a impulsar el seu compliment
S'insta la Conselleria d'Educació, Cultura i Universitats a posar en marxa el procés per a la construcció de dos nous col·legis i un nou institut