El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
El regidor de Joventut i Infància, Guillermo Sampedro, ha assegurat que amb estes accions «volem promocionar i donar suport els dissenyadors gràfics de la nostra ciutat, recollir el seu talent. Volem anar contractant els nostres jóvens dissenyadors perquè creen la imatge dels festivals i de la programació de la regidoria, per a promocionar el seu treball i per a donar suport econòmic a este sector».
Esta iniciativa forma part de l'estratègia del departament de suport als jóvens creadors de Sagunt. L'any passat es va posar en marxa un cens d'artistes locals menors de 30 anys i, en els últims mesos, la gran majoria de la programació cultural del departament s'ha basat en artistes locals, principalment pel que fa a la música.
Ara, este suport es farà de manera directa als creadors i creadores del món del disseny gràfic, que tenen una oportunitat de treballar amb la regidoria de Joventut i Infància de l'Ajuntament de Sagunt. Per a formar part d’este cens de dissenyadors locals, només s’ha d’enviar el curriculum vitae i el portafoli digital o algun treball a joventut@aytosagunto.es.

El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+