Turisme Sagunt entrega els distintius SICTED a 32 empreses que renoven el segell de qualitat enguany
La ciutat compta actualment amb 71 certificats que garantixen una experiència millorada i un alt nivell de satisfacció a visitants
Es podrà donar llibres per al mercat fins al 18 d'abril en els Casals Joves de Sagunt i el Port de Sagunt
El dissabte que ve 20 d'abril es durà a terme un mercat solidari amb una temàtica especial, dedicada als llibres, en commemoració del Dia del Llibre. Este esdeveniment, està organitzat pel grup de participació HR – Corresponsals, amb l'objectiu de donar suport a causes solidàries i promoure la lectura.

Les persones interessades a donar llibres en bon estat per a la seua venda en el mercat solidari poden fer-lo fins al 18 d'abril de 9.00 a 20.30 hores en el Casal Jove de Sagunt i en el del Port de Sagunt.
Els fons recaptats en el mercat aniran destinats al Refugi de Tula, associació que es dedica a rescatar animals en situació de vulnerabilitat i a donar-los una llar temporal fins que troben noves famílies, assegurant-los cura i protecció. A més, durant la jornada s'organitzaran activitats lúdiques i educatives per a la infància del municipi, fomentat la lectura des d'edats primerenques, i reafirmant el compromís amb el benestar animal.

La ciutat compta actualment amb 71 certificats que garantixen una experiència millorada i un alt nivell de satisfacció a visitants
La multitudinària resposta dels col·legis i instituts de la ciutat confirma l'èxit d'esta iniciativa cultural de l'Ajuntament de Sagunt
Serà a les 17 hores i la ciutadania podrà seguir-lo a través de YouTube, les xarxes socials i de manera presencial