Igualtat fa reflexionar més de 400 jóvens amb visites a l'exposició '¿Qué llevabas puesto?'
L'Ajuntament ha organitzat 26 recorreguts guiats per la instal·lació per a desmuntar patrons sobre la violència sexual
Totes dos entitats es van reunir per a conéixer el treball que estan duent a terme i valorar futures col·laboracions acadèmiques i laborals

El regidor d'Indústria, Universitat, Ciència i Innovació, Toni Iborra, ha mantingut una reunió informativa amb el Colegio de Químicos de la Comunitat Valenciana a la qual van assistir el degà del Colegio de Químicos, José Guaita; i el gerent del Colegio de Químicos i de l'Associació de Química de la Comunitat Valenciana, Dulce Adriá.
La reunió va servir com a presa de contacte per a conéixer els projectes de totes dos entitats i establir possibles vies de col·laboració en les futures actuacions municipals. Per a això, totes dos entitats es van mostrar favorables a crear un marc legal que els permetera treballar conjuntament en accions com a formació en bateries químiques, accions de divulgació científiques i col·laborar facilitant el trànsit dels i les estudiants al món laboral.
Toni Iborra, es va mostrar feliç per «donar els primers passos» del que esperen que siga una fructífera relació: «Valorem molt positivament el treball que fa el Colegio de Químicos i creiem que totes dos entitats podem unir esforços i promoure accions que beneficien a la ciutadania i ens faça més competitius com a territori».
Durant la conversa mantinguda, el Colegio de Químicos es va mostrar interessat en projectes municipals com l'arribada de la Gigafactoria de PowerCo o la microcredencial universitària en química industrial bàsica que ha posat en marxa al costat de la Universitat de València i es va mostrar predisposat per a impulsar accions formatives, tant per als estudiants com per al públic en general.
José Guaita va manifestar el compliment de les expectatives de la reunió, ja que l'activitat que està desenvolupant l'Ajuntament de Sagunt s'alinea a la perfecció amb els nous projectes i desenvolupaments del Colegio de Químicos. «La creació d'entorns on les persones puguen utilitzar la química per a desenvolupar la seua activitat professional i desenvolupar-se personalment és una cosa que ens il·lusiona en gran manera. És el motor de canvi que necessita el nostre col·lectiu. Crec que la relació amb l'Ajuntament de Sagunt, pel gran potencial del municipi, ajudarà en gran manera a esta comesa», va assegurar el degà del Colegio de Químicos.
L'Ajuntament ha organitzat 26 recorreguts guiats per la instal·lació per a desmuntar patrons sobre la violència sexual
La duració de l'acció serà, inicialment, des del 24 fins al 30 de novembre
En total són 344 entitats les que s'han compromés a lluitar per l'erradicació de la violència contra les dones