El Gabinet de Comunicació de l'Ajuntament de Sagunt emetrà demà, divendres 21 de febrer, la XIX Gala de l'Esport en directe. El Casal Jove del Port de Sagunt acollirà este acte i les persones interessades podran seguir-lo a partir de les 19.00 hores en la pàgina web de l'Ajuntament de Sagunt (www.aytosagunto.com), així com en els perfils de les xarxes socials del Gabinet de Comunicació, Facebook (facebook.com/aytosaguntocom), Twitter (@AytoSaguntoCom) i YouTube (youtube.com/user/aytosaguntovideos).
Durant tota esta setmana s'ha celebrat la Setmana de l'Esport en la qual s'han succeït diferents actes i activitats com l'homenatge a l'esportista José Valero, una ponència a càrrec de l'Associació Cultural Nautilus, la presentació del llibre de l'autor local Álvaro Paricio i la presentació de l'Anuari de l'Esport 2019.
Finalment, el més important i de major envergadura serà la XIX Gala de l'Esport, que començarà a les 17.30 hores amb una exhibició i participació d'escalada, i una sessió especial de pump. Més tard, a les 19.00 hores començarà l'acte i el lliurament de guardons.