Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña

El Gabinet de Comunicació de l'Ajuntament de Sagunt emetrà demà, divendres 21 de febrer, la XIX Gala de l'Esport en directe. El Casal Jove del Port de Sagunt acollirà este acte i les persones interessades podran seguir-lo a partir de les 19.00 hores en la pàgina web de l'Ajuntament de Sagunt (www.aytosagunto.com), així com en els perfils de les xarxes socials del Gabinet de Comunicació, Facebook (facebook.com/aytosaguntocom), Twitter (@AytoSaguntoCom) i YouTube (youtube.com/user/aytosaguntovideos).
Durant tota esta setmana s'ha celebrat la Setmana de l'Esport en la qual s'han succeït diferents actes i activitats com l'homenatge a l'esportista José Valero, una ponència a càrrec de l'Associació Cultural Nautilus, la presentació del llibre de l'autor local Álvaro Paricio i la presentació de l'Anuari de l'Esport 2019.
Finalment, el més important i de major envergadura serà la XIX Gala de l'Esport, que començarà a les 17.30 hores amb una exhibició i participació d'escalada, i una sessió especial de pump. Més tard, a les 19.00 hores començarà l'acte i el lliurament de guardons.
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny