Centenars de persones van gaudir de la VIII edició del festival Fem(me) Dansa de l'àrea d'Igualtat
La iniciativa es va celebrar el passat cap de setmana a la plaça de la Concòrdia del Port de Sagunt sota la direcció d'Ana Lola Cosín
Este pròxim dilluns 2 de gener, en la plaça Cronista Chabret, s'inaugurarà a partir de les 18:30 hores el Mercat de Reis. La delegació de Comerç dóna inici al Mercat de Reis a Sagunt, que estarà obert fins al dia 6 de gener. El Mercat de Nadal dóna pas al de Reis, traslladant-se del Port de Sagunt a Sagunt.
En els més de 30 llocs de venda que formaran enguany el mercat, entre els quals es trobaran venedors locals, es podran adquirir productes típics d'estes dates nadalenques, tals com adorns, pessebres i tot tipus de regals. A més, el mercat el completaran tallers, animacions i atraccions per als més xicotets.
L'Agència per al Foment de la Innovació i el Comerç de Sagunt (AFIC), a través de la delegació de Comerç, organitza els tradicionals mercats nadalencs i la pista de patinatge durant estes festes amb l'objectiu de dinamitzar el comerç local, incrementar l'atractiu comercial de la ciutat i dotar d'ambient nadalenc als carrers del municipi.
L'horari d'obertura del Mercat de Reis serà d'11:00h a 14:00h i de 16:00h a 21:00h.
La iniciativa es va celebrar el passat cap de setmana a la plaça de la Concòrdia del Port de Sagunt sota la direcció d'Ana Lola Cosín
Esta formació xinesa visita el Teatre Romà amb un programa doble que reunix peces del seu treball Numerical Series El programa Off Romà acull el 5 d'agost un ritual escènic inspirat en el misticisme sufí a càrrec de Versonautas
Les dos jóvens promeses del Club d’Escacs Camp de Morvedre van obtindre l'or amb la selecció valenciana sub-14