El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles

L'última trobada digital de Fem comboi de L’Alqueria Blanca es donarà cita a la ciutat de Sagunt divendres que ve 9 d'abril, la qual ha sigut triada com a amfitriona per a finalitzar esta activitat. En el programa participarà l'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, juntament amb Iris Lezcano (Annitín), Chus Lacort i totes aquelles persones que ho desitgen a partir de les 20.00 hores.
Així mateix, es tracta de l'última oportunitat per a conversar en directe amb una de les protagonistes de L’Alqueria Blanca en els xarxes socials oficials d'À Punt i de L’Alqueria Blanca (Facebook, Twitter i YouTube). A més, també es podrà seguir des del compte de Facebook del Gabinet de Comunicació de l'Ajuntament de Sagunt (https://www.facebook.com/AytoSaguntoCom)
En este sentit, amb el Fem comboi d'este divendres s'han fet set trobades que buscaven agrair i donar protagonisme a les seguidores i els seguidors de L’Alqueria Blanca en un espai virtual de trobada amb actors i actrius de la sèrie. Així mateix, amb l'emissió del divendres amb Iris Lezcano finalitzen els Fem comboi, en els quals han estat com a convidats: Carme Juan, Ferran Gadea, Àlex Gadea, Òscar Ramos, Lola Moltó i María Maroto.
D'altra banda, Fem comboi ha tingut fins al moment més de 45.400 reproduccions en el conjunt de les xarxes socials. Tots els programes estan disponibles en els comptes oficials de Facebook, Twitter i YouTube d'À Punt i de L’Alqueria Blanca. També en el web alqueriablanca.apuntmedia.es es poden veure tots els Fem comboi i continguts extra de la sèrie.
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+