El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles

Els partits de l’Equip de Govern (PSOE, Compromís i EU) i IP presentaren la moció que recollia el manifest d’Agró i la Federació Veïnal, que va ser llegida per l’alcalde Darío Moreno. L’aprovaren els mateixos quatre partits i el PP, amb l’abstenció de Ciudadanos i Vox.
El manifest, convertit en moció i acord plenari, explica que els terrenys coneguts com a Malecó de Menera, que tenen una superficie de més de 60.000 m2, «estan amenaçats per la proposta del Ministeri per a la Transició Ecològica d’efectuar una delimitació i excloure’ls del Domini Públic Martítimo-Terrestre». En la part argumentativa, el text apunta que segons la llei de Costes, «no podran existir terrenys de propietat privada distinta a la pública d’este tipus de terrenys». També destaca els «forts interessos econòmics» i conclou que «és una delimitació feta a mesura d’interessos privats que no tenen res a veure amb la defensa de l’interés general».
També recorda que «esta proposta de delimitació és la mateixa que el Ministeri intentà portar a terme en 2014 i que va ser anul·lada per la sentència de l’Audiència Nacional en 2018. Per tant, no existix cap raó que justifique portar a terme una proposta que ha sigut rebutjada pels tribunals». L’acord conclou que estos terrenys tenen totes les característiques per a convertir-se en una àrea de referència per a la ciutadania i, per tant, «no sembla sensat, per part de la Demarcació de Costes, privar-la de l’oportunitat de disposar d’un espai públic per a disfrutar».
Tots aquells interessats, poden llegir i firmar el manifest ‘Per un malecó públic i verd’ en el següent enllaç: http://chng.it/V4RvpY9VWH
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+